April 3, 2010

رجعنا تانى

اهلا بيكم من تانى  اعزائنا المتابعين للمدونة و كمان اصحاب المدونات  
مش عارف ابدا منين بس عاوز اقولم مين الى بيتكلم الاول انا مودى
انا اسف علشان الفترة الى فاتت دى الى انقطعت فيها عن التدوين و كان سبب انتقطاعى هو انى كنت بمر بمشاكل نفسية  عصيبة شوية 
 و كمان كنت حاسس انى مش عندى افكار اكتب عنها او اى شىء  و بسبب انقطاع الاتصال بينى و بين علوش  المفاجىء بس الحمد للة على رجع و انا كمان خرجت من الازمة الى كانت عندى و نوعدكم اننا نكون معاكم من تانى  بس فى حاجة محيرانى   و عاوز اخد رائيكم فيها يا ترى بعد كدة لما نكتب اى بوست لينا نكتب مين الى كتب البوست دة اقصد يعنى انا ولا علوشى و لا نفضل زى ما احنا ...؟!!!!!!!!!!!!! على العموم لحد ما ناخد قرار و نشوف ارئكم  الموضوعين الجايين  هم اهداء من على  ليكم على الغيبة الطويلة بتعتنا و هو كان خايف ينزلهم احسن مش ينالوا اعجبكم   يااااااارب ينولوا اعجبكم

4 comments:

Hussain Alshammrie said...

هلا فيكم يالغالين
والله شغلتووا بالي الفترة الي طاافت
وان شاء الله ترجعوون مثل اوول واحسن
ولا تقطعوون مره ثااانيه
متاابعينكم دوووم
اخوكم
حسين

mody-3loshi said...

مرسى ليك حسين
إن شاء الله مش فى انقطاع تانى و هنكون معاكم ديما

ZIZOU said...

على السلاااااااااااااااااااااامة مثل ما يقولو عندنا بالجزائر او الحمد الله على سلامتك يا اعز مدونين عندي شو يا مودي وعلوش شو هيدي الاستجابة السريعة علشان بهدلتكم بردي على التعليق ولا شو ........على العموم ميهمش انا راح اقرا باقي المواضيع لاني الصراحة متشوق اقرا اما فكرة تكتبو مين صاحب الموضوع انا راي تبقو زي ما انتو احسن وانشاء الله يا رب ما يحرمكم من بعض ويحميكم دايما تقبلو تحياتي انا زيزو بحبكم كثير ..........

mody-3loshi said...

ههههههههههههههههههههه
طبعا زيزو هو احنا نقدر على زعلك او مش ننفذ ليك طلب
و مرسى لرايك و إن شاء الله واضح لحد الان ان دة الى هيحصل
بنموووووووووت فيك والله