January 7, 2010

مصدوم بجد

بصراحة انا مصدووم كتيرا جدا و مش عارف ابدا منين لاكن عندى سؤال مش لاقى لية اى اجابة نهائى  هو لية المثلى بيمارس الجنس فى السر و بيبقى مستمتع بية جدا و لما بيرجع لعالم المغايرين بيعمل فيها واعظ دينى  و بيحارب المثلية و بينادى بعقوبتها ....؟؟؟!!!!!!!
بصراحة الاجابة الوحيدة الى عندى هو ان الشخص مع احترامى لو كان اى شخص من متابعين المدونة بتعتى  كدة انة احقر مخلووووووووووووق على وجة الارض مفيش اى مبرر على الطلاق يخلية يعمل كدة ممكن شخص يقولى هو مثلا فى مجتمع مش بيتقبل المثلية و عاوز مش يبين انة مثلى اقولة اوك عادى مش يتكلم اصلا فى الموضوع او لما يجى الكلام فى الموضوع دة كلمة يقولها و خلاص مش يقعد بقى يعمل فيها شيخ الازهر و يعمل فتاوى على مزاجة   سبب دة كلة انى انا عندى اكونت على الفيس بوك  و مشترك فى جروب اعضائة فوق ال2000 عضو تقريبا و الادمن بتاعى الجروب دة  عايش قصة حب  مش فى زيها مع حبيبة  و انا النهاردة بالصدفة لقيت جروب اسمة اى شخص ندمان انة  بقى جاى لقيت الشخص دة مشترك فى الجروب دة و كاتب كومنتات الى يشوفها يقول انة عمرة ما هو جاى و بيشتم فى المثليين و هو فى الجروب بتاعة بيناقش مواضيع  عن الخاينة بين الجاى و الممارسة السليمة و كل شىء يخص الجاى  و ازاى تكون علاقة كويسة مع شخص جاى و تمارس معاة بامان بجد انا احتقرت الشخص دة اوى اوى اوى اوى







9 comments:

gay-ana said...

ينصر دينك يا مودي !!!
كتيرين هم كذلك ، إنت فقط ما تعرفهم ...

نفاق مالي قلوبهم ...

مرات أحاول أفهمهم و أقول مساكين، و لكن مرات أحتقرهم كتييير ...
لكن، هش هش، يمكن تجيك شتيمة من بعض القراء إلي يمكن ما عاجبهم كلامك ..

غريب said...

ياسيدي هو انت شفت حاجة في اكثر من كدا عرفت ناس في المجتمع اللي فيه في السرير حاجة وفي الشارع شئ تاني تماما كانه ما نفس الشخص
بس ده يدل عل ضعف لشخصية وعلى خوفه من الناس ومثل هالنوعية احسن شي تسويه تتجاهله وتبعد عن ولو كنت مكانك كنت فضحته في القروب اللي هو فيه حتى يعرف الناس حقيقته وتحط رابط الصفحة الي كاتب فيها عشان يكون عبرة لغيره

mody-3loshi said...

عندك حق anagay ممن ردود تجى من القراء مهاجمة لية
و انا متقبلها مهما كانت و انا باتسف انى قولت انة حقير بس بجد اناش ايف حقير جدا جدا مع ان دى تعتبر حرية شخصية منة بس هو فى نظرى حقير و كمان هو بيشوة صورتنا احنا الجاى



غريب
والله يا غريب كنت عاوز اعمل كدة لاكن انا فكرت بردة زى انا جاى ممكن يكون خايف من المجتمع و بيدارى مثليتة فى الاخر قولت مش ينفع اعمل كدة معاة و حاولت انى اكتب لية على الوول و افهمة
مرسى ليكم بجد على الرد

Te Amo said...

hello

ازيك يا قمر

واحششني يا وحش

^^


بص انا اعتذر انى ابدا مكنتش برد

بس صدقني انا كنت مشغوول جدا

المهم

انا زعلاان منك اوي

عارف ليه


عشاان انت داايما تحااول تفكر بحاجات راحت و حاجات مش حتصير

حاجات تخليك تزعل و تتحطم


عيش حياتك يا ابني و ما يهمكش حد

و النااس كلها مش هينفعووك او يضرووك

و كل وااحد اخر اليووم بيناام و لا على باله

و في نااس يجافيها النووم منهم


عاوزك تكوون اقوى

و تقبل ع الحيااه بنفسية حلوة

و تفتح مخك و عنيك وودانك

و تنتبه على نفسك


و اهم حاجو ما تزعلش من اي حاجة

^^


((رد عن كل البووستاات بتوعك ))

حاير المجهول said...

في بداياتي كنت بهالطريقة يعني أمام الناس أبين إن المثلية حاجة مش كويسة وإنها جريمة كبرى....الخ بس بعدين تغيرت أوي صرت أدافع عنهم بكل ما أوتيت من قوة أمام الكل حتى إن البعض شك في ههههه...وتغيرت لأني حسيت حالي منافق وأنا أكره النفاق والخداع
تجاهله مثل ما قالوا لك والناس أجناس خبيث وطيب ولا يشبهون الخيرين أنذالها مثل ما يقول الشاعر..

mody-3loshi said...

Te Amo
سعيد كتير اوى انك رجعت تانى و إن شاء الله ما تنشغل عننا تانى
و مش تزعل منى انا عارف انى بائس و محبط بس اعمل اية
حاسس ان دة العادى بتاعى ههههههههههه
و عندك حق الناس كلها بتنام كل يوم و على على بالها انا الوحيد الى بافضل شايل همى و هم غيرى لية شم عارف
مرسى ليك كتير يا جميل و رد وصل






ابن دبى
كويس انك اتغيرت و إلا كنت عضيتك ههههههههه
و عندك حق بجد التجاهل هو احسن شىء لمثل هؤلاء الاشخاص
مرسى كتير على رد يا جميل

Anonymous said...

أولا أشكرك على مروري بمدونتي
ثانيا اسمحلي ان ابدي رأيي بموضوعك
أتفق معك ان الموضوع غريب نوعا ما
لكن ياعزيزي
اعتقد ان هذا الشخص معذور
فهو يعيش مرحلة التناقض
لم يتقبل نفسه بعد
فلا داعي لان تكرهه
اكيد في سبب جعله يكتب ما كتبه

تحياتي لك

ZIZOU said...

مصدوم بجد ومش منطق ولا عارف ارد انا اوافقك صديقي في كل كلمة قلتها دا شيء الصراحة حقير ان الواحد عندو اكثر من وجه يعني هذا الشخص يا اما يكون مثلي او مفتي الازهر مينفعش يكون الثنين دا اكيد واحد مبيفهمش ومعندوش اصل وصراحة هي كلمة واحدة كل واحد يفهم على حسب مستواه فاذا هو شايف كدا هو حر لكن اهم شيء ما يمس كرامتنا او حياتنا بشيء و الله يشفيه

eyes closed said...

مودي نسيت حاجة
يمكن الشخص ده اصلا عنده انفصام في الشخصية او مرض نفسي
وكل واحد حر بقا فلي بيقوله لو جينا نعلق على الي بيقوله ده وده حنصفي بالنهاية فمستشفى المجانين كلنا نكون جروب الجايز بالمستشفى
طنش تعيش وتنتعش