November 1, 2009

غريب.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



مش عارف اقول اية

بس انا شوفت فى قصص كتيرة جدا و مدونات عدة بداية اكتشاف كل شخص عن مثليتة و انة لما عرف انة مثلى و ايقن ذلك حتى انة لما من البداية انجذب للاولاد و اول مرة حس بالشعور دة حصل عندة نوع من النفور و الاستغراب و الرهبة و شىء من الرهبة من الدين و ما إلا ذلك لاكن انا لما عرفت انى مثلى و لما اول مرة حسيت بانجذاب ناحية الاولاد الغريبة ان الامر حصل عاااااااااااااااااادى جدا معاية و كمان لما تاكدت انى مثلى مش زعلت و لا فرحت لان حسيت انة دة عاااااااااااااااادى جدا لان دى فطرتى انى انجذب للاولاد بصراحة مش عارف لية الكل بيحس بدة دة إلا انا او يمكن غيرة بردة تقبل مثلية و كائنها شىء عادى من اول لحظة لاكنى لم اسمع بة ابدا الى الان
و انت يا ترى اية حصل معاك؟؟؟!!!!!!!

3 comments:

غريب said...

سمعتك بتنادي قلت اشوف في ايه يا ترى

على فكرة نفس الشعور اما احساسي بالاختلاف او التفكير من اين اتى هذا جاء بعد ما بقيت اشوف اصدقائي يتزوجون ويحبون بنات وانا لاء


-=-=-=-=-=-

بعدين اريد أسالكم انتو الاثنين وينكم من مدونتي ليش ما تزوروني

ولا لاني كبير كثير عليكم

ترااااااا اناااااااااا زعلالالالالالالالالان كثييييييييير منككككككككم

adamilo said...

يسرني مرورك أيها الغالي صراحة أنا جد ممنون لك على مرورك لم يسمح لي العمل بأن أقرأمدونتك منذ اليوم الأول لكن أعدك أن أفعل في أقرب فرصة أرجوك لا تبخل علينا بزيارتك و تعليقاتك و كمان أضفني إلى مدونة أصدقائك . تقبلني صديقا و دمت دخرا لمن يحبك

Anonymous said...

انا كمان يا مودي مش حسيت بنفور ولا حاجه يعني حسيت انو انا خلقت هيك (صاحبك علوشي)