November 5, 2009

شايف نفسى ازاى..!!!!!






انا شايف نفسى ازاى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
مش راجل و مش ست
مش ذكر و مش انثى
مش سالب و مش موجب
مش بوتوم و مش توب


انا نوع جديد بيحمل بعض من صفات الولد و البنت
انا شاب نوع جديد شخص عاوز يعيش فى امان فى حرية عاوز يبقى فى عالم خاص بية بدون النظر فى كونة او نوعة اية
انا هيئتى ولد و فى وسامتى و جمالى اشبة البنات نفسى احب و اتحب نفسى حبيبى يحسسنى بانوثتى و الانثوة الى بتكلم عنها مش انى ابقى بنت او انى البس هدوم نسائية او انى امشى زى النبات او انى اضحك و اتدلع دلع اووووووفر
لا اقصد انة يحسسنى بكاينى انة يداعب احساس الرقة و اللطف جواية يحسسنى انى موجود انة مسؤل عنى انة بيحمينى او رقيب علية بيعطينى حريتى الكاملة و فى نفس الوقت حاططت لية حدود يكون جينتل مان و فى نفس الوقت بيغير علية موووووووووت سعات يكون قاسى معاية و هو من جواة عاوز ياخدنى فى حضنة و يقولى انا باعمل كدة علشان مصلحتك يغضب من تصرف اعملة و يعاقبنى عقاب صعب و فى نفس الوقت يكون معاية و يدفنى انى اعدى العقاب دة
بحب البس هدوم على الموضة مش رجولية و مش نسائية تكون هدوم كويسة مظبوتة علية و كمان بتبرز الجانب الجميل منى و فى نفس الوقت مش تخلى الى قدامى يحس انة بنت
انا مش استخدمت كلمة راجل و ست فى وصفى و انا عاوز اكون اية علشان انا مش بحب الكلمتين دول ابدا
راجل_____ يعنى شخص قلبة غليظ قوى اوى قاسى مكشر ديما مش بيضحك كلامة كلة عن النبات الحلوين و ازاى يمارس معاهم الجنس اول ما يشوف شخص محترم او شخص بيتصرف بطبيغتة يقولة انت شاذ و لا اية يا عم.......
ست____ يعنى شخص بيلبس ملابس اووووووووووووفر بيحط ميكب اوووووووووفر بتدلع دلع اوووووووووفر طول الوقت بتفكر ازاى توقع ولد فى حبها او تتجوزة و يكون غنى.........
ممكن الاختلاف بين الرجل و الست الى قولتة يكون عنصرى او سطحى الى حد ما بس بجد دة الى انا شايفة من وجة نظرى
فى النهاية انا عاوز اقول مش تكون غير نفسك و بس مش تبص انت ولد و لا بنت بص انت ازاى هتستمتع بحياتك سواء كنت اية
و ازاى هتسيب اثر و ازاى هتكمل حياتك و تعمل حاجة بجد نافعة و كويسة


الفرق بين المثلى و .......
يا جماعة لازم نفرق بين المثلى و بين الى عندة مرض نفسى ادى الى انة يبقى زى المثلى و ليس مثلى
المثلى و دة فى راى الشخص هو الشخص سواء كان ولد او بنت بينتمى للجنس بتاعة بمعنى انة بيميل انة يحب و فطر على انة يمارس الجنس مع نفس جنسة ولد مع ولد و بنت مع بنت ما عدا ذلك دة يبقى مرض نفسى او اى شىء تانى غير المثلى
يعنى الى بيحب انة يكون انثى و يلبس هدوم بنات يبقى مش مثلى
و الشخص الى قدر انة يتجوز و يمارس الجنس مع زوجتة و فى نفس الوقت بيحب الاولاد و يمارس معاهم
يبقى مش مثلى
و الشخص الى بيحب يمارس مع الاولاد و يمارس مع البنات فى نفس الوقت يبقى مش مثلى


8 comments:

gay-ana said...

تحليلك جميل !!
و الله قريب أبكي لما كنت أقرأ ...
إنشالله ربنا يعطيك مين يفهمك و يقدر إحساسك ..

لكن، تعرف في أوروبا حتى الرجال إلي يلبسوا و يتصرفوا مثل النساء و العكس أيضا ما يقولوا عليهم مرضى نفسيين، و عندهم الحرية المطلقة. هذا في أوروبا أكيد :))

مثلي من الشمال said...

واااااااااو مدونة راااااااائعة جدا....اولا اشكرك على مرورك العطر على مدونتي وعلى كلامك ودعمك لي شكرا جزيلا ...ثانيا اعجبني اسلوبك اعجبتني مواضعيك وكل شيء يمدونتك فعلا مدونة جميلة تستحق ان اضعها في قائمة المدونات لدي ...استمر هكذا ....شكرا مرة اخرى...الى اللقاء.

mody-3loshi said...

anagay
مرسى ليك على الكومنت بجد
طبعا فى اروبا عادى و الناس مش هتفمهم غلط لاكن فى مصر الناس هتاخدها انهم جايز و هتشوة صور الجايز و يتاخد عننا فكرة غلط اوى


مثلي من الشمال
مرسى على مرورك الجميل يا مثلى بجد اسعدنى كتير و يارب تكون من اعضاء المدونة الدائمين لانة هيسعدنى بجد

غريب said...

حبيبي

تعرف انا جربت من قبل اني اطلب من مثلي مدون في عمرك اني اتبادل معه الايميل وانه اتشرف باضافته كما اتشرف باضافتك برضو ( طبعا معرفش مين اللي كتب البوست فيكم بس اكيد الاثنين احلى من بعض خخخخخ)
:$

اللي عايز اقوله انو بالجد كلامك ابداع واكثر نقطة عجبتني في الكلام ده واللي نفسي بالجد المثليين كلهم يسوها

مش تبص انت ولد و لا بنت بص انت ازاى هتستمتع بحياتك سواء كنت اية
و ازاى هتسيب اثر و ازاى هتكمل حياتك و تعمل حاجة بجد نافعة و كويسة


ده هي خلاصة عرفتها بعد فترة طويلة وانت جبتها ببساطة يعني في عقل متفتح يجلس خلف الشاشة دي شخص فهم اللي حاولت افهم في فترة طويلة


بالجد بتمنى لك التوفيق كثير كثير والنجاح في حياتك العملية والعلمية

واهم شئ تلقى اللي يقدرك ويعرف مقدارك ويحاول يسعدك وانت تحاول تسعده


الحياة جميلة والله ما تتصور قد ايه هي جميلة بس ينقصها الصحبة الطيبة والناس الطيبة


مش جنس وكلام فاضي ( طبعا مش كلام فاضي الجنس بس شئ تكميلي وفي نفس الوقت ضروري)

من زمان اريد اقول اني بقرا المدونات كلها يوميا ومرات براجع المواضيع
( اه فاضي دوامي طويل واحيانا ممل )

بجي عند مدونتكم واوقف طويل مرات الكلام بيكون عاجبني وبخاف ارد او اقول كلام مش مفهوم

زي الكلام اللي قاعد اكبته اكيد بتقول الشخص هذا ماله كلام كثير مش كفاية اللي في المدونة بتاعته



لكن للاسف اتعودت على كذا


يلا باي

غريب said...
This comment has been removed by the author.
NakedBoy said...

مودي-علوشي
فكر انك انسان فريد من نوعك وكل شخص هو كيان فريد من نوعه
انت شخص مثلي وانتا تختار ماذا تريد من كلا الجنسين
ممكن ان تأخذ اسوء مافيهما وممكن ان تكون افضل مافي الجنسين
الخييار لك
لا تحاول ان تبرر نفسك تقبلها كما هي وسيتقبلها الاخرون
ركز على اثبات ذاتك ولن يملكوا الا تقبلك

mody-3loshi said...

غريب
سعيد اوى بجد بالكومنت بتاعك بجد
و مرسى ليك بجد على كلامك
و والله انت مش بتتكلم كتير ولا حاجة كل الى انت عاوز تقولة قولة مهما كان و كمان انت حر بالمدونة بتعتك و تكتب فيها الى يعجبك مهما قولت اية و انا بجد من محبى المدونة بتعتك و بتابعها دائما بس للاسف معظم الاحيان مش بيبقى عندى وقت انى اكتب كومنت على البوست
و طبعا انت مسموح ليك بكتابة اى كلام على اى بوست والله دى شرف لينا بجد

mody-3loshi said...

NakedBoy
عندك حق بس
للاسف التنفيذ ممكن يكون صعب شوية بالنسبة ليا بس انا فعلا لازم اقعد مع نفسى شوية و افكر فى حجات كتيرة اوى فى حياتى و ابتدى من جديد بدون اى نظر للماضى اينا كان هو اية الم او سعادة
بجد مرسى على الكومنت بتاعك اي جميل