August 29, 2009

اصحابى كل حياتى


اممممممممممممممم
بصراحة انا كنت طول عمرى لوحدى و مش لية اى اصحاب خالص لا gay ولا استريت كنت وحيد و كنت متاقلم مع وحدتى لحد ما تعرفت على عالم الانترنت و كلمنى ناس كتير اوى من كل الاعمار و الجنسيات و تمنيت ان يكون لية اصحاب gays بجد يكونوا محترمين و كويسين و الحمد للة حلمى اتحقق بقى عندى اصحاب والله هما كل حياتى دلوقتى و بحبهم اوى عاوز اقولهم انتم كل الى لية بجد فى دنيتى دى و مش لية غيركم و انا بحبكم اوى اوى اوى اوى و يا ريت مش تبعدوا عنى ابدا لانى مش اقدر اعيش من غيركم

m
اول صديق لية على النت و عاوز اقولة انى والله عمرى ما كنت على طبيعتى و بهزر و بعمل اى حاجة مع حد زى ما بكون معاك بحس انى انا و انت واحد بموت فيك يا واد اوى اوى اممممممممممواة و ربنا يخليك لية

mz
تانى صديق اتعرف علية على النت شخص طيب و جميل و مؤدب و مرح و بيضحكى اوى اخوية والله و بموت فية اوى اوى امممممممواة ليك انت كمان و ربنا يخليك لية

es
شخص بجد طيب و محترم تعبنى اوى بس والله بحبة اوى و بموت فية و اتمنى انى اشوفة مبسوط ديما و مش الشخص الى يستاهلة ربنا يخليك لية يا es امممممممممواة ليك يا قمر انت

عاوز اقولك ليكم كلكم انكم اقرب الاشخاص لية فى حياتى كلها اتمنى انى اعيش معاكم ف بيت واحد و مش نفترق ابدا و نلاقى الناس الى تستحقنا بجد
بحبكم اوووووووووووووى

2 comments:

غريب said...

الله يطول عمرك وتلقى اصدقاء يفهموك ويقدروك مش لي شئ للصداقة والاخوة ويكونو لك عون في الحياة القاسية هذه
ومرحب بيك في عالم التدوين

mody-3loshi said...

امين يااااااااااااارب
مرسى ليك غريب بجد و بجد عالم التدوين منور بيك انت يا جميل والله و اتمنى انك تكون واحد من ارة المدونة