August 29, 2009

شوية حجات كدة


اممممممممممم
اولا رمضان كريم و اهلا بيكم جميعا من تانى
انا بتاسف ليكم على الغياب دة الجهاز بتاعى باظ
انا بجد مش عارف لية الايام دى مرتبك اوى اوى و خايف اوى و حاسس انى مش هنجح خالص انا فى سنة تانية مع انى كويس و شاطر و الحمد للة بس مرتبك اوى و خايف مش عارف لية و دة بردة حصلى و انا فى اولى ثانوى فى البداية ممكن يكون دة السبب او ممكن يكون ان اختى هتبعد عنى و هيا اقرب شخص لية فى الدنيا كلها علشان هتشتغل و هتنتقل فى مدينة اخرى بجد هتوحشنى اوى على قد ما انا فرحان لفرحها على قد ما انا زعلان علشان فراقها ربنا يخليها لية ياااااااارب او يمكن لانى هقعد مع الشخص الى اسمة بابا دة و انا مش بحبة و مش بحس معاة بالامان خالص بصراحة مش عارف ربنا يستر و كل الى فاضلى هو انتم و بس ربنا يخليكم

2 comments:

غريب said...

رمضان كريم عليك ان شاء الله يعود عليك بالخير والعافية
والله يوفق اختك ان شاء الله في عملها الجديد

لا توكل على الله وان شاء الله راح تنجح بس ادرس زين والله الموفق

يلا من خلال المدون الحلوة هذ ان شاء الله راح تلقى لك اصدقاء ونصحاء كثار اختار ونقي اللي ينفع معك

mody-3loshi said...

إن شاء الله مرسى بجد على النصحية
و إن شاء الله الاقى ناس كويسة تنصحنى
و اتمنى انك تكون واحد منهم