July 16, 2010

رجعت تانى

هاى اولا انا مودى الى بتكلم وحشتونى كتير اووووووووووى اوووووووووووى  وحشتنى كتير باسل انت و تامر و غريب و زيزو و  hUsSiN وali    guy from web و  AnaGay و كل المدونين والله  عاملين اية يااااارب تكونوا بخير و باحسن حال انا بتاسف للكل على الانقطاع الى حصل مع انى عارف ان مش كان فى حد بيتابعنا غير شخص او اتنين بس بجد الشخص او الاتنين دول هما غالين عندى اوى و اتمنى انهم يفضلوا يتبعونا  حصلت بعض الظروف الى خلتنى  ابعد شوية و احذف المدونةو انا دلوقتى رجعت تانى انا و على بس هو فى مشكلة صغيرة انى مش اضمن انى ابقى معاكم علشان انا حاسس انى مش قد المسؤلية و كمان على فا مش عارف اعمل اية اكمل و لا اية  على العموم وحشتونى بجد كلمكم و إن شاء الله  ربنا يوفقكم و يوفقنا جميعا 

5 comments:

ZIZOU said...

لا مش مصدق معقوووووووووووووول انا قلت خلاص انستانا وينك يا مودي وعلوشوالله وحشني اوييييييييييييييييييييييي

اخص عليكممنتمسكرتم المدونة ما نشوفوكمش على المدونات الثانية

على العمومالحمد على السلامتك يا مودي وعلي او علوش عساكم بخير والله

لانا بعاتبكم اوشيء بس الحمد الله انكم بخير انا قلت جراكم شيء لا سمح الله

والله انا مبسوط اوي انكم بخير حتى لو ما رجعتوعلىالتدوين مبسوط اني اطمنت عليكم

راح ابلغ حسين دلوقتي عشان كل مرة نحكي عليكم انا وهو

يا الله بدنا اخباركم طمنونا اكثر وليش توقفتو فجاة

تحياتي .....بحبكم قوي

Hussain Alshammrie said...

السلام عليكم,,
هلا فيك مووودي,, والله لك وحشه انت وعلي,,,
وينكم وان شاء الله المشااكل انحلت,,,

نبي نشووفكم في السااحه وبقووه
اوكى
^_^

guy from web said...

مساء الخير
اشكرك لمتابعتي
وعوده حميده
واتمنى منك الاستمراريه
حتى لو كانت متباعده
خلونه نسمع صوتكم من خلال هذي الكلمات
تحياتي لكم
مع تحيات عاشقكم من الويب

Anonymous said...

واللــــه واشتقنالكم يا قمر ;)

ali said...

مرحبا شباب
انا علي صديق مودي
يسلمو كثير على التعليقات الرائعه جدا وانضشالله انا ومودي راح نكون بتواصل بخصوص المدونه بتمنى اضلكو تعقبو وتدعمونا لحتى نحنا نستمر واحنا مشتاقين اكتر
يسلمو
غ ــــرور و guy from web و hussin و zizou
:):)