June 27, 2013

لحظة غيرة

كان هو  هيا قاعدين على مقعد  و بينهم مشاعر جميلة اوى و انا كنت مشغول بعمل يبورت على اللاب توب الخاص بى كان هو و هيا بيضحكوا بكل عفوية للحظة انتبهت  ليهم و بدات اتابع حركاتهم و عفويتهم كنت مبسوط اوى بالاحساس الى حسينة هما الاتنين لاكن للحظة حسيت بالغيرة  الحسد من البنت دى انة معاة شب زى دة بيعاملها بكل حب و هيا فى قمة الامان و الحب و هيا معاة 
فضلت طل اليوم افكر يا ترى هعرف امر بلحظة عفوية زى دى و ابقى مع حبيبى بالطريقة دى سواء نفس المشاعر سواء نفس الحرية
الى ضايقنى اوى انى فضلت مضايق طول اليوم و بحقد على البنت دى انها لقت حد بجد بيحبها و مع انها مش كانت جميلة نهائى بس عفويتها و تلقائئيها اعطتها نوع من الجمال الغريب و هيا معاة  
طول اليوم كان مستحوز على تفكرى اللحظة دى الى شوفتهم فيها كنت عاوز ارجع و انا الى احضنة انا الى يبوسنى انا الى اضربة على كتفة بكل دلع و هو يبصلى بكل ثقة و يقلى مش وجعتنى :)

No comments: